14 jul. 2015

3 coole make-up producten

Hoi mooie mensen,

Jullie weten vast wel dat ik echt geen beautymeisje ben. Maar ik lees wel super veel beautyblogs. En er zijn echt wel producten die ik ook heel erg mooi vind, en graag zou willen bezitten. Er zijn twee dingen die me tegenhouden: Nummer één, ik draag geen make-up, nummer 2, sommige producten zijn echt super duur! Serieus, merken kunnen echt overdrijven. Je gaat toch geen 20 euro betalen voor een potje nagellak. Dat is eigenlijk precies hetzelfde als, weet ik veel, 100 euro betalen voor een jasje. We weten allemaal wel dat dure spullen niet altijd beter zijn. Het geeft je hoogstens een beetje status. That's it! Maar ja, dit zijn beauty producten die ik mooi vond. Hope u like it!

Oogschaduwpalette: My French Palette van Lancome


Bron: thehappysloths.com

Bron: byaranka.nl

Ik vind dit palette zo mooi! Het heeft gewoon iets, en ik word er blij van. De verpakking vind ik ook prachtig, en de kleurtjes zijn leuk. Hij is echter niet budget: 54,50 euro.

Lipproduct: Provocalips van Rimmel

Bron: chapter2.nl
Bron: triedandtestedblog.wordpress.com

Het is best een mooi lipproduct. Ik vind de kleuren ten eerste heel mooi, en de verpakkingen ook. Het enige nadeel is duidelijk te zien: de velletjes op de lippen zijn best duidelijk te zien. Verder zijn ze ook echt long lasting (volgens Vera 8 tot 10 uur). I love it! Ze kosten rond de 10 euro.

Nagellak: Barry M Speedy Quick Dry Nail Paint

Bron: alittleobsessed.co.uk

Bron: pollypolish.com

Ik ben nu al dol op deze lakjes. Ze drogen extreem snel en ze hebben mooie zomerse kleurtjes. Ze zijn ook nog redelijk budget. Leuk!
Een foto die is geplaatst door Isa (@xanamazingkatycat) op
Instagram post van vandaag bij de klassenbarbecue! We hebben heel gezellig van alles gedaan. Beschrijving in een paar woorden: etuh, marshmallows verbranden, lachen, boomklimmen, gamen. Daarna zijn ik en Fleur nog een half uurtje langer gebleven en hebben we met Jessica en nog twee anderen een programma op MTV bekeken. Het was zoo leuk!

Vanmiddag had Esmee haar derde voorstelling van de eindmusical waar ik ook nog even langs ben geweest. Ze deed het heel goed! Het was leuk om naar te kijken. Ik kwam ook nog twee meisjes van mijn "basisschooltijd" tegen en we hebben heel gezellig gepraat.

Toetsen inzien en boeken inleveren vanmorgen ging heel soepel. Ik was een uur eerder thuis dan verwacht. Fijn!

Dus ja, de dag is geslaagd!

Ik zie jullie morgen weer!
Comment, share, love, vote, party!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen