3 jul. 2015

14!!! HAPPY B-DAY TO ME :)

Hoi allemaal!
Vandaag ben ik 14 geworden, en natuurlijk ga ik hier een postje over schrijven! Hope u like it!


Dus ja, laten we maar eens beginnen. Eerst wil ik jullie mijn Instagram post laten zien:
Een foto die is geplaatst door Isa (@xanamazingkatycat) op

Nu een kleine foto diary.

Mijn ouders kwamen me verrassen met mijn cadeau's. Ik had het hoofdcadeau, de Samsung Galaxy s5, al ongeveer 3 maanden, maar ze hadden me nog iets gegeven. Paper Towns! Zo lieff!
Daarna douchen. Ik stond er letterlijk 5 minuten onder, en toen stond er: "14 berichten in 7 chats". Allemaal felicitaties! Super lief iedereen!!
Op school was het gewoon proefwerkweek vandaag, we hadden geschiedenis en Spaans. Verrassend genoeg ging het heel erg goed. Niet dat ik er bang voor was, maar ik ben gewoon heel blij dat het goed verliep! Onze mentor had nog uitgedeeld, ik denk dat hij ook jarig is vandaag of misschien jarig is geweest. Eerlijk gezegd weet ik het niet.  Hij deelde iets van super schattige mini cake dingetjes uit, die waren zooo lekker!
Ik deelde raketjes uit, in verband met de hitte. Eigenlijk heb ik het niet zo op waterijs, maar als het zo bloedje heet is is het wel lekker. Gelukkig viel de hitte vandaag wel mee. Hitte is fijn, als het maar niet te erg was. Bijvoorbeeld die hitte gisteren, die was ECHT NIET GRAPPIG! Hoe dan ook, het was heel geslaagd. Ik weet niet waarom, maar ik voel me zo hipster als ik met een doos raketjes loop xd.


Cooking experience: Scrumbled eggs with tomatoes. Het was leuk om te maken en heel erg lekker om mee te lunchen.


The Middle was op. The Middle is een hele leuke serie over een Amerikaanse familie. ZO LEUK OM NAAR TE KIJKEN!!


Mandy kwam langs en we hebben samen lekker gekletst en Vampire Academy gekeken :) Er staat Bettahh bij de foto omdat we per ongeluk een mislukte foto neer hadden gezet, en deze was beter gelukt.



Ik maakte geen foto van de pizza, maar deze heb ik gegeten. Zo lekker. Sinds ik vegetariër ben moest ik een nieuwe favoriete pizza vinden (mijn oude favorieten waren salami en hawaii), en deze is echt lekker. Ik heb het niet zo op vegetarische pizza's, want die groenten daarop vind ik vaak niet zo lekker.


We keken er "Love, Rosie" bij, mijn op een na favoriete liefdesfilm. Dit is echt al de derde of vierde keer dat ik hem zag, en hij is nog steeds 100 % awesome!


Ben & Jerry's, jammie!

Ik maakte eindelijk de nieuwe CosmoGirl open, en las hem helemaal van voor naar achter. Ik word ook blij van de horoscoop, haha. :) Hopelijk klopt ie xd

Nu kijken we naar "Without A Trace". Ik vind moordseries super leuk, haha. Vroeger kon ik daar nooit tegen, maar nu vind ik ze geweldig!

--♥--

That's it. Ik vond het een hele fijne dag vandaag. 

Let's talk about some birthday cliches:
  • Felicitaties van letterlijk iedereen. Ik vind het zo lief altijd, maar ik weet NOOIT wat ik moet zeggen! Ik vind het altijd zo ongemakkelijk. Herkenbaar, is het niet?
  • Als iemand een dubbel cadeau koopt. Dat gebeurt natuurlijk vaak. Ik vind het op zich nooit erg als het gebeurd, maar ik vind het altijd zo zielig voor de persoon die het cadeau heeft gekocht, weet je wel. Die baalt er dan helemaal van en zo... Dat vind ik altijd zo erg!
  • Als mensen voor je zingen. Ik heb dan echt geen idee wat ik moet doen, hahah. Dat herkennen jullie vast wel, zonder dat ik hier veel meer over moet zeggen!
Dus ja.
Mijn verjaardagsplaylist:
  • Birthday by Katy Perry
  • Birthday by Selena Gomez
  • Firework by Katy Perry
  • Only Girl on the World by Rihanna
  • Let Go For Tonight by Foxes
  • Baby I by Ariana Grande
  • Best Day of My Life by American Authors
  • Super Bass by Nicki Minaj
  • Best Song Ever by One Direction
  • Worth It by Fifth Harmony
  • Them Girls Be Like by Fifth Harmony
  • Smile by Avril Lavigne
  • Burn by Ellie Goulding
Dit zijn liedjes die ik vroeger leuk vond, gecombineerd met veel liedjes die ik nu leuk vind, liedjes waarbij ik herinneringen krijg, en liedjes die over feestjes gaan.

De mooiste felicitaties die ik heb gekregen:
  • Valerie had Happy B-Day helemaal uitgespeld in Emoji's. Hoe cool en creatief.
  • Tante Edith en mijn nichtje en neefje hebben me toegezongen vanuit de telefoon. Super lief!
  • Mijn ouders die nog even kwamen zingen in de ochtend. Mam moest eigenlijk weg, maar toch had ze nog even de tijd genomen om te zingen en te feliciteren, super lief!
Voel je niet beledigd als je niet genoemd bent, echt niks persoonlijks!

Ik voel me geen 14, weet je. Ik voel me nog steeds zo klein. Ik denk terug aan vroeger, toen ik verslaafd was aan Habbo Hotel. Daar deed ik me altijd voor als een veertienjarige, terwijl ik eigenlijk 10 was. Ik werd zo gemakkelijk geloofd! Ik voel me nog steeds dat meisje, die doet alsof ze veertien is. Met enorme dromen die ze onmogelijk waar kan maken.

Hoe dan ook, nog twee scholdagendagen en dan heb ik onofficieel (we hebben gewoon geen school meer na de laatste toetsweek) vakantie. Ik heb er zin in! 

Ik ga maar eens slapen, het is inmiddels al weer kwart over tien.

Hebben jullie een leuk of grappig birthday cliché?
Share, vote, comment, love, congratulate ;)

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen