21 jun. 2015

What I'm going to do in SUMMER ♥

Hey lieve mensjess,

Ik wilde in deze post graag schrijven over wat ik in de zomervakantie ga doen, vooral omdat ik er heel erg naar uitkijk. Ik heb nog ongeveer twee weken school, en het is alweer bijna toetsweek. Ik heb nu al ongeveer twee weken elke dag een toets, en ik vind het heel moeilijk om door te gaan. Daarom ga ik hier opschrijven wat ik allemaal ga doen, zodat als ik depri wordt van al het leerwerk, ik dit terug kan lezen en positieve energie krijg en zorg dat ik het schooljaar afsluit met mooie cijfers. Let's start!



Allereerst ga ik alles doen wat ik normaal niet kan doen, omdat ik zo geweldig kan plannen. Including afspreken, logeren, oppassen, een seizoen van een serie per dag kijken, vrij zwemmen, etcetera. Veel van mijn vriendinnen zie ik maar heel weinig (privé) en dat vind ik verschrikkelijk jammer, en deze zomervakantie ga ik ze zoveel mogelijk zien. Oppassen gaat bij mij ook niet vaak, ook omdat ik vaak pas om 16 uur uit ben. Ik pas sinds kort ook op bij mijn nichtje en neefje, en dat vind ik erg leuk, en dat ga ik ook doen deze zomervakantie. Ik ben opnieuw begonnen aan Pretty Little Liars kijken, en ik wil The Vampire Diaries ook wel eens een keer afkijken, vandaar dat ik ook veel ga niksen. Ik zwem nu nog twee keer in de week, maar dat is training. Vrij zwemmen doe ik praktisch nooit. De zomer is daar de perfecte tijd voor. Ik zou nog 100 000 andere leuke dingen kunnen verzinnen die ik wil doen deze zomer, van schrijven tot DIY's doen/maken en van zonnen tot sporten, en ik hoop ook zeker dat ze allemaal gebeuren. Misschien kan ik een zomer bucket list maken, ik weet het nog niet.

Verder gaan we aan het einde van de zomervakantie ook nog 2 weken naar Frankrijk, bij de Droom, en ik heb er super veel zin in. Frankrijk is mijn favoriete vakantieland. Wij staan meestal twee weken op dezelfde camping, met de caravan. Ik slaap in een eigen tentje, wat ik supergaaf vind. Ik vind het heel leuk om in een tentje te slapen, ten eerste geeft het me een onafhankelijk gevoel, en ten tweede is mijn tentje echt heel cool. Je zet hem best snel op, en hij is super stevig. Ik vind het fijn om alles zelf te kunnen regelen, en mijn eigen tentje is mijn kleine domein.

Dit was het al weer. Hoe dan ook, ik denk dat je wel kunt begrijpen dat ik echt uitkijk naar 6 hele weken vrijheid. Ook al kijk ik ook super erg uit naar het nieuwe schooljaar in de derde. Ik ben van plan overmorgen nog een post online te zetten over hoe het nu met me gaat.

Vote, comment, share, love 

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen