29 jun. 2015

Twilight

Hey mensjes,

Sinds ik zeg maar een gekke vampierverslaving heb, ging het weer mis. Ik dacht zondagavond: Hey, waarom zou ik niet een keertje beginnen met Twilight, sinds ik dit soort series super vind. Dus, ik keek de eerste film. Toen hij afliep was het half tien. En je raadt het al, ik klikte meteen op de volgende film...

Twilight is geweldig voor mensen zoals ik. Het heeft super veel romantiek natuurlijk, en dat is iets wat ik altijd weer veel kan waarderen in films. Maar dat in combinatie met mijn favoriete niet-bestaande wezens? Het kan niet beter.

Misschien schoot het al even door je hoofd heen: Zij heeft nog nooit Twilight gekeken?!? Jep, het is waar. Ik kon daar nooit echt tegen, ten eerste. Ten tweede vond ik vampierdingetjes pas echt leuk rond herfst vorig jaar, en die films bestaan echt al best wel een tijdje langer.

Ik heb de eerste vier (!) films gekeken in twee dagen, en met de laatste moet ik wachten. En ik kan er niet tegen. Waarom moet film 4 dan ook zo'n verschrikkelijk open einde hebben. AAARGGHHH!

Dus ja, dit is mijn Twilight-Shrine op het internet. Die moet foto's hebben:










--♥--

Tja, even een korte uitleg bij de foto's. De eerste twee zijn gewoon leuk, okay :) De derde is van de cast. De vierde van de Volturi, omdat ondanks het kloten zijn ze het verhaal wel compleet maken, en tot slot natuurlijk the Cullen family, dressed up for the wedding.


Dit is Alice, mijn favoriete personage, want ze komt super happy over en ze is gewoon zooooo cool.

Ik heb trouwens geen idee hoe ik de tijd heb gevonden om te bloggen, maar ik wilde het gewoon graag met jullie delen.

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen