28 jun. 2015

Tag: The Chosen One

Hey mensjes,
Ik had weer eens zin om een tag te doen. Ik wilde niet honderdduizend vragen over onzin invullen, dus heb ik een andere gezocht. Hopelijk vinden jullie het interessant. De tag is bedacht door Lisanne van LisanneLeeft.

Ik vond het een leuke tag, en eigenlijk hoef je niet meer te doen dan één quote uitkiezen en uitleggen waarom die bij je past. Ik vond het super lastig om te kiezen, dus (je voelt hem al aankomen hé) heb ik er twee uitgekozen ;). Hier komt de eerste:


Ik geloof niet in falen, moet ik bekennen. Soms maak ik het mezelf daar best wel moeilijk mee. Ik heb nog steeds deze blog, vooral omdat ik niet opgeef. Ik ben dol op schrijven en ik ga er echt niet zomaar mee ophouden omdat ik een luie donder ben en het druk heb. In deze uitspraak geloof ik heilig. Het is bijna mijn motto.


Klopt, klopt, klopt. Ik bevind me soms nogal in mijn eigen wereldje. Ik zit de halve dag voor me uit te staren. Ik denk dan over dingen na als nare onzin, eten, gestoorde mensen, youtubers, zangeressen, boybands, etc. Daar laat ik mijn fantasie compleet op los. Zo kan ik nog best plezier hebben in alleen zijn of in de klas zitten.

Verder dacht ik er bij deze post over motto's toch nog even over na wat mijn motto's geweest zijn. Mijn vader vertelde me vroeger vaak dit: "Nu pesten ze je, maar later werken ze voor je". Net zoals Taylor Swift zong in 'Mean', heb ik nog altijd iets wat hun niet weten: ik heb dan nu wel amper een leven en gedraag me als een nerd, maar ik heb later wel een goede baan en daardoor een fijn leven. Vroeger was de quote "You just gotta ignite, the light, and let it shine. Just owe the night like the Fourth of July" mijn favoriet, die komt uit Firework van Katy Perry. Ik vond dat liedje altijd ontzettend inspirerend. Ik dacht hier gewoon even aan en wilde het graag delen met jullie.

Ik ben benieuwd welke uitspraak bij jullie past. Je kunt hier de uitspraken vinden. Laat maar achter in de reacties.

Vote, comment, share, love

Kusjes, Isa


3 opmerkingen:

  1. Verander vastbesloten van mening is de mijne. Want soms moet je er zeker van zijn voordat je opgeeft, want anders gooi je misschien iets heel moois weg. En als je dat hele mooie niet hebt, heb je tenminste nog een prachtige strijd

    BeantwoordenVerwijderen