7 jun. 2015

Pinboard #1 ♥♥

Ik heb besloten dit rubriekje te beginnen. Ik wil dit rubriekje maken, omdat ik soms denk van: Ik heb veel leuke dingen gezien deze week, maar ik weet niet hoe ik ze moet verwerken in een blogpost. Deze post is gewoon een heel gemixte post van van alles ik heb gezien en gehoord de afgelopen week. Enjoy.


Films
Jupiter Ascending
Ik vond deze film echt geweldig. Ik ben best wel een sciencefiction fan, en ik kan ook uren nadenken over het universum, de oneindigheid van het universum, en het nut van het universum. Natuurlijk zit er ook weer een liefdesplot in deze film. Ik raad je zeker aan deze film te bekijken, als je houdt van sciencefiction en romantische films.

Het gaat over Jupiter. Haar vader is overleden toen ze nog in de buik zat, en hij had altijd al iets voor het universum. Jupiter zou grootse dingen gaan doen. Maar, in de realiteit is ze een heel gewoon meisje dat toiletten schoonmaakt voor de kost (véél toiletten). Dan opeens gebeuren er onverklaarbare dingen, en voor ze het weet wordt ze aan haar lot blootgesteld.

Honest Trailer (Spoiler Alert!! Ik houd echt van deze trailers. Als je de film al hebt gezien, moet je deze zeker kijken!)

The DUFF
Dit is weer zo'n Mean Girls achtige film, weet je wel. Zo'n film waarin meisjes hopeloos proberen te veranderen om erbij te horen, en zich vervolgens beseffen dat erbij horen helemaal niet van belang is. Ik kijk ook graag naar dit soort films, eerlijk gezegd. Het zijn van die typische girl movies waar je lekker niet bij na hoeft te denken. Hoe dan ook, ik raad hem aan voor meiden, die Mean Girls ook leuk vonden.

Het verhaal gaat over Bianca. Bianca heeft twee mooie vriendinnen, Jess en Casey. Alles gaat fout wanneer ze van haar buurjongen Wes hoort dat ze "the DUFF" is. DUFF staat voor "Designated Ugly Fat Friend (aangewezen lelijke dikke vriend)". Ze begint steeds meer te denken dat hij gelijk had. Mensen spraken haar meer aan om haar vriendinnen dan om haar. Ze baalt verschrikkelijk, ook omdat ze verschrikkelijk verliefd is op Toby, waar ze niet echt tegen durft te praten. Ze zit er zo over in, dat ze Wes om hulp vraagt. Die keuze verandert alles.


Youtube
Niki and Gabi
Ik kijk wat filmpjes van deze twee de afgelopen dagen. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon blij en ze hebben goede ideeën etc.


MyLifeAsEva
LOVE.HER. Ze is zo blij, en ook zij heeft leuke filmpjes. Ze heeft iets, ik weet niet.


CutiePieMarzia
Aangezien ik PewDiePie nu heel erg volg, volg ik Marzia nu ook. Ze is leuk om naar te kijken. Als je je niet stoort aan Italiaanse accenten, moet je zeker ook een keer een paar filmpjes van haar bekijken.


Music (vids)
Bad blood
Natuurlijk heb ik deze al gehoord/gezien. Ik kan best wel geloven dat het over de Katy Perry-troubles gaat, aangezien ze over alles in haar leven een liedje schrijft. Ik vind de videoclip best wel leuk, en het verbaast me dat er zo veel sterren in mee doen. Heel leuk.

Black Magic
Leuk natuurlijk.Voor degene die het niet weten, dit is het nieuwe nummer/clipje van Little Mix. I love it!

Pretty Girls
One word: Awful. Duidelijk om Britney Spears' carrière terug te laten komen. Helaas, Britney, ik vrees dat je tijdperk over is. Zelfs de ster van nu, Iggy, kan daar niks aan veranderen. En al helemaal niet met zo'n hersenloos nummer met een nog hersenlozere clip. (No offence to de mensen die dit wel leuk vinden, gewoon niet helemaal mijn smaak zeg maar.)

Policeman
Ik blijf deze maar zingen, gewoon omdat hij grappig klinkt!

Hey Mama
Ook een hele leuke, haha. Normaal luister ik niet echt wat in is, maar deze is echt leuk.

Je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Godverdedomme, deze speelde onze leraar levensbeschouwing af,, geloof ik, en het zit gewoon vastgeroest in mijn hoofd. Mede doordat de halve klas het bij elk lesuur wel een keer zingt of opzet.

Dat was het weer voor deze week, Ik denk dat dit het was.

Ly all
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten