16 jun. 2015

Blogpost Favorites #1 June

Hey lieve mensen,

Ik dacht, ik heb zin om iets te posten. De afgelopen dagen heb ik heel veel leuke en goede postjes voorbij zien komen en die wilde ik graag met jullie delen. Ze komen vooral van mijn favoriete blogs. Hier komen ze dan, hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen!


LEVEN ZONDER SMARTPHONE - SANNE VAN SCHATTEKE
Link
Ik vind dit een goede post. Ten eerste is het gewoon zo ontzettend waar en herkenbaar. Mijn feestjes zien er altijd precies zo uit. Ik zou eerlijk gezegd echt niet zonder telefoon kunnen. Hij zit de hele dag zowat vastgeklampt aan mijn rechterhand. Toch zou het misschien beter zijn zonder smartphones. Je hebt meer ECHT contact, er is een schoolregel minder, je staart niet meer de hele dag naar een stom schermpje. Ik ben wel blij dat deze moderne technologie bestaat, ik zou er niet aan moeten denken om in de woonkamer te moeten bellen met vriendinnen omdat de telefoon vastzit aan de muur, dus ja.

5 BLOGGER ESSENTIALS - VERA VAN VERSUS A
Link
Deze post is heel goed. Er staan fijne tips in en ze zeggen niet alleen basic dingen, zoals camera.

64 LEUKE DINGEN OM TE DOEN IN DE ZOMERVAKANTIE - LISANNE VAN LISANNELEEFT
Link
Lekker creatief postje, met goede tips om door de zomer te komen.

DINGEN WAAR IK BLIJ VAN WORDT - JIAMI VAN LIFESPLASH
Link
Ik vind het leuk om te lezen waar ze blij van wordt, maar ik vind de blogpost ook heel mooi opgebouwd *applause*.

14 DINGEN DIE JE ALTIJD MET JE TELEFOON DOET - ANNE VAN ANNESOLVEIG
Link
Ook weer een super herkenbare post. Ik vind het ook een goed onderwerp. Ik vind haar manier van schrijven heel fijn. Ook dat stukje over dat je telefoon 'opeens' leeg is is super herkenbaar voor mij, haha.

Dat was het al weer! Vote, comment, share, love is altijd welkom.

Ik ga weer door met leren, ik heb morgen twee proefwerken (en aan eentje moet ik nog beginnen, goddammit)

Bye, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen