21 mei 2015

What's In My Bag 2015 || School Edition ♥

Hoi lieve lezers,
Veel mensen doen dit als filmpje, ik weet het, ik weet het. Aangezien ik nog steeds niet vlog, ga ik het nu gewoon als post schrijven. Veel leesplezier!


Dit is mijn schooltas. Op de foto ziet hij er niet geweldig uit, maar ik vind de kleur heel mooi en hij valt ook wel mee qua enormheid. Het aapje heet Gus, voor het geval dat je je het afvroeg. Ik heb deze tas nu al twee jaar, en er is nog niks kapot (behalve dan het uiteinde van het hengsel, maar dat heeft de kat gedaan xd) Het is een fijne, stevige tas waar ik alles in kwijt kan.

De boeken die ik vandaag nodig had bevinden zich natuurlijk ook in mijn schooltas. Ik had vandaag school tot het zesde uur.

Mijn agenda, uiteraard. Ik gebruik hem haast nooit, ik bedoel, we hebben toch ook gewoon Magister. Maar het is wel een hele fijne agenda en ik ben er erg blij mee. Hij komt van de Hema.

Mijn eerste etui en zijn inhoud. Deze hele etui is kapot en zit onder de vlekken, maar hij heeft een mooie kleur en het schooljaar is toch al bijna over. In mijn etui zit lijm, plakband, markers, een liniaal, potloden, twee pennen, twee gummen, een puntenslijper en vaseline. De vaseline zit in mijn etui omdat ik echt problemen heb met op mijn lip bijten, het gaat een beetje automatisch. Daarom probeer ik ze vet te houden, zodat ik er niet te veel vanaf bijt. De rest van de inhoud spreekt best voor zich denk ik.


Mijn tweede etui en zijn inhoud. Dit is mijn wiskunde-etui. Het werkt erg goed voor mij en ik vergeet nooit iets door dit systeem. Zoals je ziet heb ik veel op deze etui geschreven. Op de voorkant staat One Direction fangirling en op de achterkant staan al mijn favoriete beroemdheden.

Deze portemonnee had ik vandaag bij. Hij komt van de Claire's en is een stuk kleiner dan mijn andere portemonnee, wat hem ideaal maakt om mee naar school te nemen. Ik ben niet zo'n fan meer van de stijl, maar hij functioneert nog goed, dus...

Dan hebben we nog dit bakje met mijn oortjes erin. Ik ben in tegenstelling tot veel mensen die hun oortjes gewoon in hun tas pleuren erg zuinig op mijn oortjes. Ik vind ze heel fijn en ik wil absoluut niet dat ze kwijtraken of kapotgaan, daarom doe ik het zo.

Verder zit er natuurlijk ook mijn telefoon in mijn tas. En het eten voor in de pauzes, haha. Verder heb ik ook een tasje met wat spullen voor het geval dat ik ongesteld word. Meer dan dit zit er niet in mijn tas.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen.

Wat heb jij in je schooltas, wat ik niet in mijn schooltas heb (als je dan nog op school zit)?

Vote, comment, share, love & ily all!

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen