13 mei 2015

Mijn tweede vakantieweek! + Music

Hoi lieve lezers,
Eigenlijk had ik dit bericht voor eergisteren gepland, maar ik kon niet schrijven wegens omstandigheden. Over die omstandigheden hoor je later. Nu maar eens schrijven over mijn tweede week.

Die maandagochtend was Saffae er nog. Ze werd helaas ziek in de loop van de morgen, en ging eerder naar huis. Die middag kwam Mandy, een vriendin van de basisschool, langs om  gewoon gezellig samen een middag door te brengen. We hebben gekletst, wat Youtube video's gekeken, en wat Wii spelletjes gedaan. Mandy was voor het eten weg, en we aten gewoon aardappels, groente, en voor mij nepvlees. Om 20:00 waren we uiteraard 2 minuten stil, voor herdenkingsdag. Daarna hebben we 'The Boy In The Striped Pajamas' gekeken, wat ik een goede en zielige film vond.

Op dinsdag waren we naar mensen bij ons uit de wijk gegaan. Het was heel gezellig. Woensdagmorgen zijn we naar Gunneman gegaan om een hockeyshirt en een hockeyrokje te kopen. Uiteindelijk heb ik ook nog een hockeybal van TK meegenomen. Ik vond het verrassend duur. We hoeven nu alleen nog hockeysokken volgens mij, en dan heb ik alles wat ik nodig heb. We hebben die ochtend ook hardgelopen, en het ging heel goed. Woensdagavond gingen we weer naar Tante Edith toe om daar tot vrijdagavond te blijven, en het was heel leuk om weer op te passen.

Zaterdagochtend had ik paardrijden. Ik was heel blij, want we gingen een buitenrit doen. Maar toen we bij een meer kwamen, hoorden we een vent schreeuwen naar zijn honden. De honden renden achter ons aan. Charlie, het paard waar ik op zat, ging over op een hele snelle galop. Ik viel. Eerst raakte mijn zij de grond en toen mijn hoofd. Ik heb er alleen een pijnlijke bekken en een lichte hersenschudding aan over gehouden, waar ik best blij mee ben, want het had veel slechter kunnen aflopen. Ik heb die middag nog geprobeerd te leren, maar bij elk woord dat ik zag moest ik zowat overgeven. Dus ik heb die middag genikst. In de namiddag kwam mijn nieuwe telefoon aan, en dat maakte me blij. Ik heb hem compleet geïnstalleerd en alles, want wonderbaarlijk genoeg voelde ik mezelf er veel beter door. Na het eten heb ik toch nog een samenvatting kunnen schrijven voor de biologietoets die ik vandaag had, en best okay ging.

Zondagmorgen ben ik gewoon naar waterpolo gegaan, zonder eraan te denken dat ik beter niet kan sporten en dat ik beter dingen kan mijden waar harde voorwerpen mijn hoofd kunnen raken, en dat ik bij waterpolo dus vrij veel risico liep. Gelukkig is alles goed afgelopen. We vierden Moederdag in de avond, omdat niemand behalve mam in de ochtend thuis was. We gaven haar kaarten en cadeau's. We zijn ook nog naar een wedstrijd wedstrijdzwemmen gegaan van een vriendin van mijn moeder, die best heel snel was.

Ik vond de post een beetje leeg, dus ik wil er nog een beetje muziek aan toevoegen.


La La Latch by Pentatonix, ik luister steeds meer van hun muziek, het is lekker vrolijk. Ik vind dit zo'n grappig liedje, haha.


Bills by Lunchmoney Lewis, dit is zo'n grappig en blij nummer, ik word er spontaan vrolijk van.


Be My Baby by Ariana Grande, natuurlijk moest er weer een te zoetsappig Ariana-Grande-liedje tussen zitten, haha.

Ik luister nu vooral vreselijk veel Pentatonix. Alle covers die zij gemaakt hebben vind ik helemaal geweldig. Het is zo vrolijk en dynamisch.

Whatever, ik moet gaan.

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen