6 mei 2015

Me Through The Years

Hallo lieve lezers, vandaag besloot ik een blogpost te schrijven over hoe ik eruit zag door de jaren heen, description included. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen en te bekijken.


Dus ja, laten we maar beginnen bij het begin.
2001, 0 jaar oud
Ik ben geboren op 3 juli in 2001, dus ik ben k ben hier nog heel klein, zoals je ziet.

2002, 0-1 jaar oud
Deze foto is gemaakt aan de eettafel, zoals vele andere foto's. Ik was een van die baby's die zegmaar heel grappig aten. Mijn vader heeft zelfs nog een filmpje waarop ik spareribs zat te eten. Elke keer als ik er eentje op was gooide ik hem superwild op de tafel, haha. Goeie tijden, goeie tijden!

2003, 1-2 jaar oud
Ik bij m'n opa op schoot. Deze foto maakt me heel blij, maar ook heel verdrietig tegelijkertijd. Mijn opa is een paar jaar geleden dood gegaan aan Alzheimer, en ik mis hem nog steeds heel erg. Ik vond het natuurlijk al verschrikkelijk dat hij Alzheimer had, maar in van de ergste dingen toen nog vond ik dat hij alles vergat (door de ziekte). Hij vergat mij en mijn zusje, hoe we samen speelden, hoe we bij hem op schoot zaten. Hij heeft Alzheimer zo'n drie jaar gehad, en toen hij dood ging kon ik niet stoppen met huilen. Ik had nog nooit echt familie verloren en ik kon er heel slecht mee omgaan. Ik denk nog steeds bijna elke avond aan hem.

2004, 2-3 jaar oud
Een foto waarop ik en Esmee iets aan het doen zijn, ik kan zo niet precies zeggen wat. Ik kijk zo boos als ik geconcentreerd bezig ben, haha.

2005, 3-4 jaar oud
Ik in de jurk die opa en oma voor me meebrachten uit Spanje. Ik heb echt een gek lachje. Saw kjat ("so cute" PewDiePie pronunciation).

2006, 4-5 jaar oud
Haha, mama zei: "Toen was ik nog creatief met haar." Wat klopt, want nu draag ik natuurlijk niet meer zoveel dingetjes in mijn haar. Mijn kapsel is eigenlijk best saai, mijn dagelijkse kapsel is of een vlecht of los haar. Ik haat mijn haar, het is superdun en er zitten altijd mega veel klitten in

2007, 5-6 jaar oud
We waren in die periode op de camping in Nenzing, dat is een gemeente in Oostenrijk. In diezelfde periode was er een groot Milka feest. Je kon er allerlei leuke dingetjes doen en je kreeg superveel gratis Milka chocolaatjes. Dit was op het feest. Ik vond paarden en pony's toen al heel interessant.

2008, 6-7 jaar oud
In 2008, the year where I started playing hockey. Pap vertelde me vaak over zijn hockeytijd en ik vond het wel interessant. Ik deed een paar trainingen mee en ik vond het superleuk (which is quite obvious).

2009, 7-8 jaar oud
Een foto van mij, ik denk nog bij e'tjes (zo ziet het er in ieder geval uit). Ik kan me die stick nog zo goed herinneren.

2010, 8-9 jaar oud
Ik op vakantie in Aufenfeld, dat is ook in Oostenrijk. Dit is een van de mooiste foto's die ik heb van mezelf.

2011, 9-10 jaar oud
In 2011 zijn we in de herfstvakantie 4 dagen naar Disneyland geweest. Het was op zich heel leuk, ondanks ik nergens in durfde. Ik raad je wel aan om genoeg gezond te eten want we werden al vrij snel ziek en benauwd van het eten van junkfood bij elke maaltijd. Wij aten vaak bij Plaza Gardens, want daar hadden ze een uitgebreid buffet, voor volgens mij elke maaltijd.

2012, 10-11 jaar oud
Dit was in Marseillanplage (Marseille aan het strand, het zuidelijkste puntje van Frankrijk). Natuurlijk moesten we ook naar kastelen en dat soort onzin, dus we gingen er een dagje rondlopen. Zie je die schoenen die ik aan had op deze foto? Dat zijn mijn favoriete schoenen aller tijden. Ze bestaan in mijn maat, maar dan zien ze er niet uit. Ik sta hier wel in een hele rare houding, haha.

2013, 11-12 jaar oud
Toen ik 12 werd, had ik zelf mijn feestje georganiseerd. Eigenlijk had ik nog iemand uitgenodigd, maar die is niet komen opdagen, omdat er iets tussen was gekomen denk ik. Die kettingen en oorbellen die ik om heb heb ik gekregen.

2014, 12-13 jaar oud
Carnaval 2014, in een van mijn coole piratenjurken. Ik deed bijna elk jaar piraat, maar dit jaar wijkte ik daar van af. Dit jaar was ik riddervrouw, wat best een cool jurkje was. Ik draag in ieder geval altijd jurkjes met een dikke petticoat eronder bij carnaval, gewoon omdat het leuk is. Hier zit ik op de bank van de overburen en aai ik de kat die daar woont.

Op deze foto zie je mij, papa, en Esmee. Afgelopen zomervakantie hebben we (mama ook) 24 kilometer gekanood. Het was heel leuk maar wel heel vermoeiend. Ik had me helemaal ingesmeerd met zonnebrandcrème, maar ik was mijn enkels en polsen vergeten. Zag er best grappig uit, maar ik was heel erg verbrand op die plekken, dus het was wel heel pijnlijk. Zelfs Esmee was verbrand die dag, en dat gebeurt normaal nooit. Dat roze shirt dat ik aanheb is helemaal verpest door het kanoën, dat was niet zo'n slimme zet van mij, maar ja.

Ik met mijn strapless drie-euro-jurkje van de Primark, en uiteraard m'n telefoon in m'n hand. We waren in Frankrijk, op camping Les Fumades genomen, denk ik. 

2015, 13-14 jaar oud
En dit ben ik nu, in 2015. Ik ben nog steeds 13 jaar oud. Ik heb nog geen betere foto's gemaakt in dit jaar, vandaar dat ik deze foto gebruik.

Dat was het alweer voor vandaag.

Waarin ben jij het meest veranderd (denk hierbij aan gewoontes, stijl, interesses, etc.)?

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten