25 apr. 2015

The Ice Cream Tag + Little Diary

Hoi allemaal, vandaag The Ice Cream Tag en een stukje wat vooral over hockey gaat en de laatste loodjes voor de meivakantie. Ik ben echt blij dat er weer vakantie aankomt, ondanks dat het toch best een drukke vakantie gaat worden, waarvoor ik nog veel moet plannen. Maar dat zo meteen, nu even van The Ice Cream Tag genieten.
Ik was wat aan het zoeken naar een leuke tag om in te vullen, en ik kwam een overzicht met tags tegen op de blog van Blogqueen, en ik kwam daar deze tag tegen door fablouise.nl. I love ice cream, en ik eet het veel in de zomer.  Met ijs eten begin ik zo vroeg mogelijk, en aangezien het de afgelopen dagen lekker zonnig was, zijn er ook al een paar ijsjes gegeten. Vandaag lezen jullie er van alles over. Misschien is ijs niet het meest interessante onderwerp om over te schrijven, maar je krijgt er natuurlijk wel een heerlijke summer mood van.





Wat is je favoriete ijsje?
Strawberry Cheesecake ijs, en niet de Ben&Jerry's, maar de goedkopere variant, American Way, van de Lidl. I love it so much! Verder ben ik ook dol op Swirls. Je kunt er verschillende smaken softijs laten swirlen met fruit, chocolade, etc. Zo. Lekker.

Wat is je favoriete topping op softijs?
Nootjes. Ze zijn zo lekker crunchy :)

Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
Er is niet echt ijs wat ik totaal niet lekker vind. Ik heb het iets minder op waterijs, maar dat vind ik wel okay, niet vies.

waterijs

Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurt ijs of waterijs?
Ik vind yoghurtijs denk ik het lekkerst, maar softijs is ook heel lekker.

Hoe ziet je droom ijsje eruit? Waar zou die uit bestaan?
Ik kan niet echt een droom ijsje verzinnen. Er zijn al zo veel ijssmaken dat het me niet zal verbazen als ze zo aankomen met vleessmaak of spinaziesmaak of zo iets geks. Dat lijkt me echt een rare combinatie, trouwens. Ik denk dat het een soort Swirl zou zijn, met rode vruchten en chocolade.



Hoeveel ijsje eet jij ongeveer in de zomer?Veel, ik gok ongeveer een minimum van 15 ijsjes.

Welke drie smaken bolletjes ijs neem jij op je horentje?
Cheesecake, aardbei en citroen.

Verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje.
Pff, hier ben ik heel slecht in. Red Berry Romance? Ik weet niet.


Okay, dit was wel een leuke tag. Ik heb gisteren ook weer een ijsje gegeten: Strawberry Cheesecake Cornetto. Deze ijsjes zijn ook lekker en echt een aanrader als je van aardbeienijs houd. De aardbei overheerst namelijk heel erg.

De proeftraining woensdagavond was heel erg leuk. Het begon natuurlijk een beetje ongemakkelijk, maar ze zijn heel aardig. Het was leuk vermoeiend, haha. Wel had ik blaren door de zooltjes die ik ongeveer twee-en-een-halve week geleden heb gekregen. Het was ook leuk om weer een training mee te doen, na het twee jaar niet doen. Kleine notitie: De volgende keer wel een haarbandje, want mijn haar hing steeds in mijn gezicht, wat heel onhandig was.

Gisteren ook een wiskunde toets gehad die best goed ging, maar ik heb echt zo'n super domme fout gemaakt. Maar ja, dat gebeurt nou eenmaal. Nu lekker twee weken meivakantie. Ik ga afspreken-logeren, oppassen, schrijven, plakboeken, en ik heb de laatste waterpolo wedstrijd van het seizoen. Wat voor mij betekent: de laatste waterpolo wedstrijd. We moeten tegen het team die eerste staat, zucht. Maar ja, het wordt vast een leuke laatste wedstrijd.

Nog een afsluitende vraag aan jullie: Wat is jullie favoriete ijs?

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten