13 apr. 2015

Mijn liefde voor Pinterest en waarom.

Hoi,

Jullie hebben het vast wel gemerkt, maar mijn liefde voor Pinterest is gegroeid. Ik ga jullie in deze post vertellen over wat Pinterest is, waarom ik het zo leuk vind en ik ga jullie wat van mijn favoriete plaatjes laten zien. Veel leesplezier!


Jullie denken vast: Pinterest, dat is het miljoenste sociale netwerk. Saai! Er zijn inderdaad veel gelijksoortige social media netwerken, maar toch gebruik ik deze het meest. Ik vond Pinterest een jaar geleden al leuk. Uiteindelijk stopte ik het te gebruiken, want ja, ik had wel andere dingen te doen. Sinds dat we bij geschiedenis een project gingen maken waarvoor we Pinterest nodig hadden, ben ik het pas echt weer gaan gebruiken. Voor het project had ik rond de zevenhonderd pins, en nu heb ik er meer dan tweeduizend. Dus ja, je kan het wel een verslaving noemen.

Pinterest is een sociaal netwerk waarbij het helemaal draait om foto's. Je maakt een bord waaraan je foto's kan toevoegen. Je kunt zo'n bord zien als een soort moodboard. Ik heb nu twaalf borden, waarvan ik er met zes echt veel bezig ben. Als je Pinterest opent, krijg je de recente Pins te zien van de Pinners die je volgt. Deze kun je repinnen op een bepaald bord. Je hoeft dus niet alle foto's zelf up te loaden. Je kan op Pinterest inspiratie opdoen (wat ze Pinspiratie noemen), maar je kunt ook gewoon lekker hobbyloos fotootjes repinnen, omdat je toch niks te doen hebt ;).

Ik kan niet precies zeggen waarom ik het zo verschrikkelijk leuk vind. Het is inderdaad het miljoenste sociale netwerk. Maar je vind er foto's, bijvoorbeeld van celebrity's, waar je op Google heel lang over gedaan zou hebben. De leukste categorie├źn op Pinterest vind ik Damesmode, Eten en drinken en Beroemdheden. Ik gebruik de borden met deze thema's dan ook het meest. Ik krijg echt honger van sommige cupcakes die ik zie op Pinterest, en ik krijg nog meer zin in de zomer als ik kijk naar de nieuwe mode.

Als ik foto's nodig heb, open ik gelijk Pinterest. Je vindt de leukste plaatjes van van alles en nog wat. Hier zijn de leukste plaatjes die ik tegen ben gekomen:

Katy Perry, I just adore her. She is such a strong, confident, independent woman who isn't afraid to make a statement and stand up for herself. I admire that :)
Best Katy Perry Pic evah made.

Ariana Grande ♥
Cute Ari picture


Damn I want this dress

Wish I could pull this off...just killing people when I get mad.
Love this TVD quote.

I am my own princess. The field is my ballroom. My sweat is my glitter, my cleats are my heels, my uniform is my dress, my goggles are my crown, the goal is my date.
Toen ik een bord over hockey maakte (waarom ook niet) kwam ik dit plaatje tegen. I love it.

Top 30 Positive Quotes about Life
Best quote ♥

Okay, dit was het alweer. Hopelijk vonden jullie het leuk om deze post te lezen. Als je Pinterest hebt, of het aan gaat maken, of whatever, je kunt me volgen. Om naar mijn pagina te gaan, klik hier.

Wat is de mooiste foto die jullie op het internet gevonden hebben?

Antwoord met linkje, suggestie of (lieve) reactie kun je achterlaten in de reacties.

Kusjes, Isa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten