10 apr. 2015

Dingen die ik echt niet kan & slechte eigenschappen

Hoi lieve lezers,

Er zijn van die dingen die ik gewoon echt niet kan, en een paar slechte eigenschappen waar ik maar niet vanaf kom. Hier ga ik er een paar noemen en uitleggen. Veel leesplezier!


- Ik ben verschrikkelijk slecht in plannen - 
Ik weet van mezelf dat ik alles wat ik nog moet doen op een rijtje moet zetten, anders is mijn hoofd binnen no-time een chaos. Ik moet een planning maken. Ik kan me er alleen verschrikkelijk moeilijk aan houden. Ik vind huiswerk maken soms heel moeilijk, omdat ik heel snel afgeleid ben.

Altijd!

- Ik kan niks van make-up -
Jezus, wat ben ik daar slecht in. Ik heb al diverse keren eyeliner geprobeerd, maar ik KAN het gewoon niet. Het zit echt in no-time op mijn voorhoofd. Ik kan mijn nagels ook niet fatsoenlijk lakken. Als ik het doe ziet het er gewoon echt niet uit. Slecht verspreid, en niet alleen op de nagels.


Zo erg zijn mijn nagels als ik ze zelf doe.

- Ik ben heel onhandig en snel in de war -
Ik ben altijd verschrikkelijk bang dat ik iets verkeerd verstaan heb en dat ik dan zo meteen weer een rare opmerking ga maken. En ik kan nogal dommig zijn soms. Ik kan sommige dingen echt snel vergeten of compleet verkeerd begrijpen. En ik ben heel onhandig. Elke keer dat ik loop stoot ik minimaal een keer mijn teen, en ik gooi even snel mijn drinken om als een zesjarige.

- Ik denk te veel -
Dat kan ik zeggen van mezelf. Ik denk veel te veel na voor ik iets doe. Echt, ik ben vreselijk slecht in iets doen zonder er echt bij na te denken. Ik denk vooral na over wat er allemaal mis kan gaan.

Vul maar in.

- Ik ben verslaafd aan mijn telefoon - 
Ik kan niet zonder mijn telefoon. Ik kan niet zonder Whatsapp, Youtube, Wattpad, Pinterest, Blogger, Bloglovin', Instagram. Ik ben echt slecht in dingen doen zonder apparaten. Zelfs schrijven vind ik niet leuk in een schrift, want dan kan ik veel moeilijker teruggaan om iets te veranderen. Mijn telefoonverslaving kost me veel tijd, die ik veel beter kan gebruiken voor school, schrijven of plannen.
'You just call out my name and where you are I'll come running to see you.........".. TG sketches #drawings #art #illustration
Nou, wel een ander soort telefoon dan deze ;)

Wat kunnen jullie niet? Wat zijn jullie slechte eigenschappen?

Laat jullie antwoorden, suggesties en (lieve) reacties achter in de reacties.

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen