21 apr. 2015

Diary #10 Waarom ik offline was & waterpolo-hockey status + Pins & Music

Hoi lieve lezers,

Vandaag een Diary, onder andere over waarom ik een week offline ben geweest, waterpolo-hockey, en school (like always).


Ik ben een week offline geweest omdat ik er even gek van werd. Ik las een blogpost van Anne, en ze gaf voordelen en nadelen van elke dag posten. En ik realiseerde me één ding heel erg: Ik zie er uit als een schrijfmachine. Ik schrijf ook elke dag omdat ik een soort idee heb gevormd dat het moet. Maar het moet niet. Ik doe het nog steeds omdat ik het leuk vind, maar elke dag is in combinatie met school te veel druk voor mij. Mijn doel voor de komende tijd: Blog wanneer je er zin in hebt, en waarover je zin in hebt. Probeer jezelf minder onder druk te zetten! Ik denk dat ik vooral ga blogposts ga vullen over mijn leven, met mooie foto's (afkomstig van bijvoorbeeld Pinterest), mijn favoriete muziek en ingevulde tags. Ik vind het leuk, dus hopelijk vinden jullie dat ook. Ik plaats dus wel minder posts, de ene dag zijn het er misschien twee, en de volgende dag geen. Ik zal blijven plaatsen op Instagram en Facebook wanneer ik post.

Ik heb me ingeschreven bij de hockeyclub waar ik vroeger ook hockeyde, en ik mag morgen (woensdag) een proeftraining mee doen. Ik vind het nog steeds wel moeilijk om weg te gaan bij waterpolo, maar ik vrees dat ik hockey gewoon leuker vind. Voor de eerste proeftrainingen en wanneer ik zelf wil trainen, heb ik alvast tweedehands hockeyschoenen via Marktplaats gekocht.Ik heb mijn scheenbeschermers, mijn oude veld- en zaalstick en een paar hockeyballen bewaard, dus ik moet nog wel eventjes shoppen voor de rest :). Met school gaat het verder heel goed, ik zit inmiddels in de vierde en laatste periode. Ik ga heel erg mijn best doen, zodat ik mooie eindresultaten heb waarmee ik over kan. Vandaag hadden we een project voorgedragen op school, en ik had het idee dat het best goed ging. Daar ben ik dus alvast blij mee.

22 Quotes About Self-Confidence That Will Brighten Up Your Life
Ik heb deze foto op Pinterest gevonden, maar oorspronkelijk komt de cupcake hier vandaan. De andere afbeelding is op Pinterest geplaatst door Lifehack, maar is oorspronkelijk geplaatst op de Tumblr blog "kushandwizdom".

Hierboven twee nieuwe Pins die ik erg leuk vond. Zie die cupcake! Zo schattig, het ziet er super lekker uit. Zo lekker, chocolade gecombineerd met kers. De quote is heel herkenbaar voor mij. Met onzekerheid kom je nergens! Het is beter om nieuwe dingen te proberen en jezelf uit te dagen. Maar ja, dat is natuurlijk veel gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Op Spotify heb je weer iets nieuws: HTML waarmee je een Spotify muziek player kan showen op je blog, met een zelf uitgekozen liedje. Ik vind dit heel leuk, dus ik moet dit natuurlijk uitproberen. Dus hier zijn drie liedjes die ik veel luister op het moment:


Why try door Ariana Grande. Ik houd van dit nummer, en ik luister het constant.

 '
Problem door Pentatonix. Pentatonix is zo cool! Mijn favo Pentatonix nummer, samen met Radioactive.


Rewritten door Teske.Hoe kan het ook anders. Hij staat nog steeds boven aan het lijstje. Ik denk erover deze te gaan zingen bij de muziekopdracht aan het eind van het jaar. Hier zitten geen/ weinig uithalen in, dus het is best geschikt voor mij.

(Je moet Spotify wel openen om deze te beluisteren. Je kunt ze ook opzoeken op Youtube, als je geen Spotify hebt)

Hoe is het met jullie?

Comments, love, share, like, etc. is altijd welkom.

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten