2 apr. 2015

De meest gedragen kleding in mijn kast + Summer Pinspiration

Hoi, hier een post over de kleding die ik deze herfst/winter veel heb gedragen (ook al was het er soms een beetje te koud voor). Hierin zien jullie gelijk weer een beetje mijn kledingstijl in terug. Ik vond het leuk om te schrijven, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen/bekijken.



De meest gedragen kleding in mijn kast deze herfst/winter:


Deze sweater van The Sting draag ik de laatste tijd heel erg vaak. Ik vind het heel leuk om de mouwen een beetje op te rollen, ik vind dat dat me best leuk staat. Ik was toen ik hem zag verliefd op de roze ruitjes, haha. Ik vond hem erg mooi. Ik droeg hem daarna eigenlijk nooit, en ik was bang dat het een miskoop was. Toen heb ik hem een keer aangetrokken, en zag ik weer hoe leuk hij me eigenlijk stond. Isa's wijze les: Probeer zo veel mogelijk verschillende dingetjes te dragen, anders heb je inderdaad maar weinig kleding ;).



Mijn favoriete trui. Er waren gewoon dragen dat ik volledig blauw ging: Deze trui, spijkerbroek en mijn donkerblauwe laarsjes. Ik heb deze ZO vaak gedragen, en het verveeld me compleet niet. Je ziet van dichtbij ook hoe mooi hij er uit ziet. I love it!


Ik hou van dit shirt met halflange mouwen. De eerste keer dat ik hem aan had werd ik wel een paar keer matroos genoemd, maar dat maakte me niet zo veel uit. Ik vind het een mooi dingetje, en ik draag het met plezier. Als je met dit shirt je armen omhoog doet zie je een stukje buik, en aangezien ik best lang ben valt het niet op dat ik ook best een buikje heb, dus een pluspunt van lang zijn en dit shirt hebben. Hij is van best dunne stof, en hij zit heel lekker.


Het enige shirt dat ik echt vaak droeg was deze. Ik droeg er een colbertje bij, anders was het te koud. Dit is dan ook het allerleukste shirt, ik houd namelijk erg van fotograferen. Dit shirt is gewoon perfect.


Okay, ik weet het, bijna iedereen liep hierin. Maar hij zit zo comfi en hij staat me ook nog eens goed. Ik heb hem expres ietsje te groot gekocht, maar ik vind dat dat hem juist zo mooi maakt. Ik heb deze, net als de blauwe gebreide trui, super vaak aangehad.

Summer Pinspiration
Jep, verkregen inspiratie van Pinterest wordt door Pinterest 'Pinspiratie' genoemd. En ja, ik vind sommige outfits die voorbij komen echt toppie! Deze vond ik het leukst:


Ik houd gewoon van dit soort jurkjes. Vorig jaar had ik een prachtige jurk van dikke stof met strepen in zwart wit erop, en ik vond hem prachtig. Zo'n jurk als deze lijkt me echt cool!

Summer fashion trends 2014: The hat of the spring will still carry through summer - Hubub

I love this outfit! Black & White again :). Ik draag echt nooit hoeden, maar het lijkt me wel cool om te proberen (mijn hoofd verbrand vreselijk snel, maar hoeden waren altijd een no-go voor mij). Ik heb gewoon vreselijk het idee dat ze me niet staan. En ja, wat kan ik nog meer zeggen over deze outfit, ik bedoel, ik denk dat jullie die perfectie hiervan echt allang gezien hebben!

A 072209 Hit color models wild Siamese trousers

Always loved them, the well-known jumpsuits. Ik vind ze er zo leuk uitzien. Vaak hebben ze een super fancy printje, en dat vind ik heel leuk. Een jumpsuit staat zeker op m'n to shop list!

Dit was het al weer, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten