21 mrt. 2015

Two lovely tags

Lieve lezers,

Vandaag maar liefst twee tags. Veel leesplezier!




'I Wish...' Tag

Ik zag deze tag op Teske's blog, waar ik inmiddels al drieduizend keer naar gelinkt heb. Hij is oorspronkelijk geschreven door Olga van Team Confetti, klik hier voor de link naar de blogpost. Deze tag leek me erg leuk om in te vullen, want dit zijn dingen waar ik als ik niet veel te doen heb graag over nadenk.



Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Schrijfster, dat is echt 100% mijn droom. Ik ben al heel lang bezig met verhalen schrijven, en het blijft leuk. Ik vind het leuk om via hoofdpersonen mijn tijd in een totaal andere wereld rond te brengen. Dus ja, full time schrijfster is 100% mijn droom...


Als je een super overdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?

Het liefst zou ik iets uitvinden waarmee je hersens een soort database waren en je bestanden erin zou kunnen uploaden en downloaden. Zo hoef je nooit iets te leren voor een toets, je plant de kennis gewoon in je brein. Dat zou veel makkelijker zijn tijdens toetsen!



Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Hmm... Er zijn twee series die ik geweldig leuk vind: The Vampire Diaries en Faking it. Het liefst zou ik denk ik een dagje met Stefan optrekken, want ik ben dol op vampiers, ik weet niet waarom, maar ze hebben wel iets...


Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?

Mijn kamer. Ik voel me er altijd fijn en op mijn gemak en ik kan uren liggen nadenken op mijn bed, of naar buiten kijken door het dakraam. Soms wordt het me even te veel, en dan zou ik graag wat tijd in mijn eentje doorbrengen, rustig in mijn kamer.



Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?

Chocolade!!! Ik ben zeg maar (zoals elk meisje) een beetje heel erg verslaafd aan chocolade. Het is zo lekker!


Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?

Ik baal van mijn hoogtevrees, maar mijn irritantste angst vind ik toch wel spreken in het openbaar. Ik durf het gewoon niet. Ik durf geen presentaties te houden of te zingen voor de klas. Ik durf niet goed mijn mening aan een grote groep te vertellen, omdat ik bang ben dat ik fouten maak. Misschien is dat wel mijn ergste angst, want je kan toch niet bang zijn om fouten te maken...


Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?

Gedachtelezen. Ik weet dat er mensen zijn die negatief over mij denken, maar als schrijfster zou dat mij een perfecte blik geven in hoe andere mensen denken. Iets wat je goed kan gebruiken bij het schrijven van verhalen. Of de kracht om te helen en mensen van ziektes te genezen, want je gunt niemand een ziekte toe.


Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privΓ© concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?

Ik ben nog niet echt op de leeftijd dat mijn favoriete jeugdbands gaan scheiden, want ik ben nog vrij jong. Maar ik zou graag een band laten samenkomen voor mijn ouders, misschien The Police of zo. Als zij blij zijn, ben ik ook blij.

Andalusian Horse..love this Breed! lucky enough to ride them in Portugal...


Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?

Een paard. Paarden zijn verreweg de mooiste dieren op aarde. Je kunt er ook nog eens op rijden. Er alleen al naar kijken vind ik leuk. Het zijn zulke prachtige dieren.


'Life is a song' Tag
Een betere tag voor mij kan ik bijna niet verzinnen. Ik kan bij elk moment uit mijn leven een liedje bedenken en mijn hele kamer hangt vol posters van mensen die muziek maken. Ik spotte deze tag op Team Confetti, maar oorspronkelijk komt hij van Dina.

Katy Perry, I just adore her. She is such a strong, confident, independent woman who isn't afraid to make a statement and stand up for herself. I admire that :)


Wie is je favoriete artiest?

Moet ik er echt eentje kiezen? Dat kan ik echt niet aan. Ik ben verslaafd aan allerlei soorten muziek. Artiesten die ik leuk vind zijn Katy Perry, Little Mix, One Direction, Avril Lavigne en Ariana Grande. Don't judge me!


Zing je onder de douche?

Tuurlijk zing ik onder de douche. Ik vind zingen leuk, maar ik heb geen mooie stem. Daarbij heb ik ook angst om voor publiek te zingen, dus ja.


Wat was de eerste CD in je bezit?

Ik heb nog nooit echt een CD gekocht, haha. Maar dat komt vast nog wel een keer :)



Als er nog geen internet bestond (dus ook geen spotify, youtube, downloaden) welke CD zou je dan kopen?

Hmm... Van Avril's en Ariana's muziek kan ik altijd blij worden. Ik denk dat ik Yours Truly (ik luister van dat album veel meer nummers dan dat ik van het nieuwe album luister, op de een of andere manier) zou kiezen. Ik vind de liedjes die er op staan erg leuk. Favorieten zijn Baby I, Right There en The Way.


Welke artiest of welk nummer is een ‘guilty pleasure’ van jou? (wel eerlijk zijn hΓ¨!)

Ik heb zo'n probleem met van die liedjes waarvan ik het refrein of het hele nummer heel erg slap vind. Uiteindelijk blijf ik ze luisteren en luisteren totdat ik ze leuk vind. Dat had ik onder andere met Lips Are Movin' van Meghan Trainor en Shower van Becky G.


Welke artiest(en) heb je live gezien?

K3, toen ik heel klein was. Ik mag niet naar concerten van mijn ouders, dus verder heb ik nog nooit een artiest live gezien. Als ik naar een concert zou mogen gaan zou ik naar een Katy Perry concert gaan, zij maakt er altijd een prachtige show van.


Van wat voor muziek of welk nummer word je emotioneel?

Mean van Taylor Swift. Ik weet niet waarom, maar van dat nummer schieten de tranen al snel in mijn ogen. Ik denk dat ik dan terugdenk aan vroeger.

katy perry

Aan welk nummer heb je een speciale herinnering? Welke herinnering brengt dit nummer bij je naar boven als je het luistert?
Uhm... Ik herinner me nog wel dat ik Firework van Katy Perry vaak met mijn vriendinnen op het schoolplein luisterde. Dat was altijd zo gezellig!


Nou, dat waren ze al weer. Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden om te lezen. Mijn vraag aan jullie:

Als er nog geen internet bestond (dus ook geen spotify, youtube, downloaden) welke CD zou je dan kopen?


Fijn weekend!
x Isa

10 opmerkingen:

  1. Ik zou Four van 1D kopen πŸ˜‰, dat is echt hun leukste album 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK zou 1989 van Taylor Swift kopen of Four van One Direction. Goeie post! Ik hoop dat ik ooit een boek van je in mijn handen kan hebben!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje ♥♥♥ Taylor zingt zulke leuke liedjes ☺

      Verwijderen
  3. Isa wat een schande! Je hebt nog nooit een CD gehad. Ik heb er misschien wel 10 (wel van k3 en kinderliedjes, maar ik heb CD'S)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik weet het. Waarom zou ik een CD kopen als er ook Youtube bestaat xd

      Verwijderen
  4. Paarden zijn ook gewoon de beste en mooiste dieren ever

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leujke tags. Zelf ook van van de zelfde zangers. Het gedachtenlezen vindt ik ook wel wat, soms wil je gewoon weten wast anderen over je denken XD

    BeantwoordenVerwijderen