30 mrt. 2015

Favorite Music At The Moment

Lieve lezers,
Vandaag heb ik veel muziek geluisterd, en daarom deze post. Hopelijk vinden jullie het leuk/interessant.


Stockholm Syndrome by One Direction

Zie je de video niet? Klik hier.

Ik vind deze heel leuk. Pas toen Michelle zei dat ze deze heel leuk vond, ging ik er echt naar luisteren. And I love it.

Act My Age by One Direction

Zie je de video niet? Klik hier.

Ik vind dit nummer zo grappig, en ik luister het daarom ook heel vaak. Ik vind de tekst zo grappig, like: 'When I'm fat and old, and my kids think I'm a joke.'

One Last Time by Ariana Grande

Zie je de video niet? Klik hier.

Of course luister ik graag naar de nieuwe van Ariana. Ik luister liever de lyrics versie dan de echte versie, want de echte heeft natuurlijk al die effecten. Daarbij haalt voor mij de videoclip vaak mijn imagination weg. Dus ja, vandaar.

Smile by Avril Lavigne

Zie je de video niet? Klik hier.

Gewoon een goed nummer, want ik houd van haar bitchy but nice attitude.

Legendary Lovers by Katy Perry

Zie je de video niet? Klik hier.

Best song of her, I'm pretty sure about that.

Can't Blame A Girl For Trying by Sabrina Carpenter

Zie je de video niet? Klik hier.

Ik luisterde een keer dit nummer, en ik vind het leuk hoe ze zo zichzelf blijft. Ik vind het een erg leuk nummer.

This Kiss by Carly Rae Jepsen

Zie je de video niet? Klik hier.

Ik heb het niet zo op het nieuwe liedje, want die is nogal saai en langdradig. Deze vind ik nog steeds leuk.

Dat was het, hopelijk vonden jullie het leuk.

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen