8 mrt. 2015

Diary #6 Some updates

Hoi lieve lezers,

Ik ben nogal offline geweest op mijn blog de afgelopen tijd. Hieronder zullen jullie my updates in life lezen.




Mijn keuze over hockey begint langzaam zekerder te worden. Ik vind het wel erg om waterpolo te verlaten, moet ik eerlijk bekennen. Hockey is gewoon mij. Ik word er gelukkig van. Ik ging op hockey omdat ik het leuk vond. Ik ging er van af omdat de hockeywereld niet echt iets voor mij was. Ik ging op waterpolo omdat ik iets anders wilde proberen. Ik ga er van af om weer te gaan hockeyen. Hockey, wat zal ik zeggen. Veel mensen vinden het een rijkeluissport, en het is inderdaad duur. Ik denk dat het een van mijn grootste passies was. En ik wil graag terug, hoe raar het ook mag zijn. Na twee jaar gestopt te zijn verlang ik weer terug om op het veld te staan, of in de zaal. Ik heb zaterdag twee wedstrijden bekeken. Ik weet niet of ik het niveau goed aankan, maar ik moet zeggen: mijn techniek is natuurlijk een beetje achteruitgegaan en mijn conditie is al helemaal verkloot, maar dat weer op bouwen is een kwestie van doorzettingsvermogen. En ik ga er van uit dat ik dat heb.

Ik ben alweer mijn verhaal aan het herschrijven. Volgens mij is herschrijven veel leuker dan schrijven, want ik herschrijf meer dan dat ik schrijf. Ik heb nog steeds veel plezier in schrijven en ga er proberen zo veel mogelijk tijd in te steken, maar helaas is de toetsweek in aantocht en heb ik nog veel te doen.

En door een opdracht van school breng ik heel veel tijd door op Pinterest. Ik ben een beetje hyperverslaafd, zeg maar. Pinterest is een supergave community waarop je een onbeperkt aantal borden kunt maken, een soort van moodboards. Het is echt gaaf! Als je me wil volgen, klik hier voor mijn profielpagina.

Ik moet nu gaan slapen, want ik heb morgen weer school.

xx Isa

1 opmerking:

  1. Hockey is echt iets voor jou en doorzetsvermogen heb je zeker dus dat komt wel goed

    BeantwoordenVerwijderen