15 feb. 2015

Foto Diary ~ Carnaval

Vandaag besloot ik de foto's die ik die ik van donderdag tot zondag gemaakt heb in een foto diary te zetten. Eindelijk heb ik eens een keer tijd gehad om foto's te maken, en wel met een thema: Carnaval!




Donderdag


Hier zitten we altijd tegenover in de pauze. In de eerste zochten we (ik, Annemijn en Tessa) een plekje om te zitten. Maar alles zat vol. Toen vonden we een plekje bij de biologielokalen. Toen zaten er nog wat laatstejaars (nee, we waren niet bang voor ze), maar die zijn nu afgestudeerd. Nu zitten ik en een aantal meiden uit onze klas op de plek tegenover dit aanzicht, in de buurt van de lerarenkamer (ik zou alleen al lerares worden om de enorme keuze aan drinken die je daar hebt, jezus!).

Een selfie die ik, Fleur en Maud die dag maakten in de pauze. Supermooi gelukt, deze foto maakten we in één keer precies goed, Fleur en Maud glimlachen zo mooi op deze foto :)


Wat ik aan ging doen voor het carnavals schoolfeest die avond.


Dit was op het feest. Ik heb het heel leuk gehad, weer lekker gedanst en zo (Leukste nummers die avond: YMCA & Anaconda). Het was supergezellig en iedereen had leuke kostuums. Kyra (meisje zonder bril met staartjes in op bovenstaande foto) had zich verkleed als kleine Kyra en Maud en Fleur waren gegaan als nerds. Een ander superleuk kostuum was dat van Eva: zij was als hoedenmaakster gegaan. Zij kleedt zich altijd zo leuk en creatief. Op deze foto was de avond net begonnen.

Ik en Evi hebben iets van 3600 selfies gemaakt met mijn IPod :)

Vrijdag


Op school kregen we deze lolly ter ere van Valentijnsdag tijdens Nederlands.


Onderweg naar de Action.


Esmee had dit boekje voor me gekocht bij de Action. Super lief! Net als Teske heb ik het echt op schattige notitieboekjes, en deze zag er zo leuk uit.


Terug naar huis :)



Pretty Little Liars kijken met een kopje thee in de keuken.


Die avond kwam Rotinda spontaan logeren. Het was super mega gezellig en we hadden tot half een 's nachts the Maze Runner liggen kijken. Van te voren hebben we gesimst.

Zaterdag

Eerst hebben we geblogd, en daarna weer lekker even (ruim 2 uur) gesimst. Supergezellig!


Selfie!


Wachten om te gaan op de bank bij de overburen. Wij vieren altijd carnaval met hun.


Ons uitzicht toen we door de stad liepen.



Selfies! Deze zijn gemaakt in de Berlage. Eigenlijk zijn we te oud voor de kindercarnaval die daar is maar dat maakt me niet echt uit. Het is altijd weer gezellig daar, en veel oude bekenden en zo (Leukste nummers: Firework en Let it Go, daar konden we zo lekker op meeblèren!).


Een frietje als avondeten.


Me and my cotton candy. Deze was 'middel', ook benieuwd hoe groot 'groot' dan is?

Zondag


Woke up like this!


Begin of the day look. Shirt van The Sting en broek van de Decathlon.


Toen mam mijn mascara en eyeliner had opgedaan. Vinden jullie dat eyeliner me goed staat?


Hele look!


Broodje ei naar binnen werken.


Selfie met mama in de keuken.


Waiting for bus!


Onderweg naar de Bolhoedjes zag ik deze grappige Bavaria plant. In de Bolhoedjes (Leukste nummers: Cheerleader en Fireball) in het super leuk geweest. Daarna naar café Wilhelmina gegaan en toen lekker thuis patat eten.


Onderweg naar de bus naar huis


Dit was mijn foto diary. Hope you all liked it! Geen idee wat ik morgen ga doen. Misschien nog een dagje carnaval vieren? Of wat series kijken of zo... Ik spreek jullie later!

xx Isa

2 opmerkingen: