6 feb. 2015

A few tags

Lieve lezers,
Ik dacht, het wordt maar weer eens tijd om een tag te doen. Ik ga een paar verschillende tags doen, die ik op verschillende blogs gevonden heb en waarschijnlijk niet allemaal even bekend zijn. Nou ja, veel leesplezier!



Serie Tag




Wat was de eerste serie die je volgde?
Awkward, zeker weten. Ik zat toen in de eerste, en ik was net begonnen met de clinic die ik volgde bij ons op school. Ik deed mee aan het Musical Realisatieteam, wat me eerst super leuk leek, maar achteraf veel minder leuk bleek te zijn. Whatever, ik leerde er twee meisjes kennen. Eva, een klein, hyper en super lief meisje bij ons op school, en Michelle, die mijn beste vriendin werd. En zowel Eva en Michelle waren er verslaafd aan: Awkward! Ik moest wel kijken, ik was zo benieuwd geworden. Ik ben niet eens bij het begin begonnen, haha. Ik ben gewoon ingehaakt en heb een beperkt aantal afleveringen op UPC Horizon gekeken, aangezien ik geen Netflix heb. Ik ben hem vanaf toen wel veel vaker gaan kijken. Ik weet niet of ik het echt volgen kan noemen, maar ja, het was al uniek dat ik een MTV serie keek. Ik hield me nog heel erg vast aan Disney Channel, wat ik achteraf niet echt begrijp. MTV is veel leuker, dus ja.

Wat is je favoriete serie ooit?
Daar hoef ik niet lang over na te denken: The Vampire Diaries, absoluut. Ik moet zeggen dat ik pas in seizoen 2 zit, dus ik ben nog niet bij het overdreven creepy deel. Maar ik vind vampiers zo geweldig cool. Ik heb altijd al een obsessie met vampiers gehad, ik heb er vaak zat een boek over proberen te schrijven, maar het is zo moeilijk.

Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
Elena en Stefan uit The Vampire Diaries, zeker weten!

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Alle personages in die series zijn way to old for me! Als ik zou moeten kiezen zou dat waarschijnlijk Stefan zijn, aangezien ik dan kans maak om vampier te worden. Helaas zijn Elena en Stefan veel beter samen, daar kan ik natuurlijk nooit tegenop ;)

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Uhm...
Ik zeg alvast, ik volg niks op tv, ik weet nooit wanneer iets draait.
Ik kijk Once Upon A Time, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Faking it en Glee. Ik volg het niet echt, ik kijk gewoon afleveringen. Over Once Upon A Time heb ik op veel blogs gelezen, en iedereen raadt het aan. Pretty Little Liars is gewoon te gek, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet tegen zulke creepy stories kan. Faking it is gewoon tof. Ten eerste heb ik altijd een vriendin willen hebben die ik al heel lang kende, waarvoor ik geen enkel geheim heb en mijn struggles ook daadwerkelijk belangrijk voor ze zijn (sommige vinden mijn struggles niet belangrijk, anderen wel!!) en ze allemaal supermaffe oplossingen gaan verzinnen. Weet je wel, zo'n hartsvriendin die alleen in een serie bestaat.

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Ik heb nog geen serie gevolgd tot het einde, maar The Vampire Diaries mag nooit stoppen, als het dan nog niet gestopt is ;)
Als het wel gestopt is: Daar wil ik een vervolg op ;)

Welke serie wil je nog graag zien?
Maud, een vriendin uit mijn klas, probeert me al maanden Grimm te laten kijken. Op zich was de eerste aflevering wel tof (ik heb hem weliswaar niet helemaal afgekeken, maar toch), maar ik denk dat dit verhaal te zwaar voor mij is. Ik denk dat dit me toch iets te eng gaat worden. En natuurlijk heb je nog veel meer vampierseries. True Blood lijkt me ook wel wat.

Heb je al eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Ik heb een aantal afleveringen van Awkward heel vaak gezien, puur omdat dat de tofste afleveringen waren. Ik denk er over om de hele serie een keer te kijken, want ik snapte het maar half toen ik er mee begon en misschien is het beter om de hele serie te kijken in plaats van een paar afleveringen.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Awkward heb ik nooit echt verder gekeken dan die tien afleveringen die dat moment op TV en MyPrime waren. Die wil ik zoals eerder gezegd wel weer opnieuw kijken.

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Elena uit The Vampire Diaries. Ondanks een fatsoenlijk persoon zou vinden dat zij het zowat het vreselijkste leven op aarde zou moeten hebben, zou ik zo graag ruilen. Ik denk nogmaals dat ik het niet lang vol zou houden in zo'n wereld, maar vampiers zijn de coolste wezens die helaas niet bestaan :(



My life in 20 questions



Favorite color
Hemelsblauw, lila, bordeauxrood en violet. Minder gaan het er niet worden ;)

Favorite number
7, geen idee waarom eigenlijk.

Dream career
Schrijver, absoluut.

Where do you see yourself living when you’re on your own?
Als ik op mezelf ga wonen, wat nog lang niet aan de orde is, hoop ik in een appartement te wonen. Maar waarschijnlijk ga ik daar geen geld voor hebben ;)

Als ik een stuk ouder ben, dan hoop ik in een gezellig huis te wonen. Het liefst op het platteland, het is mijn droom om een paard te hebben en in de stad gaat dat dus niet werken.

Favorite way to travel
Absoluut niet met de auto, hate it! Het liefste met de trein, maar we gaan nooit echt uit Nederland als we met de trein reizen. Voor verdere reizen ga ik liever met het vliegtuig dan met de auto.

What do you do in your free time?
Series kijken, schrijven op zowel blog als Wattpad en muziek luisteren,

Favorite clothing stores
The Sting, ik koop daar het grootste deel van mijn kleding, samen met de H&M. Vroeger was het de CoolCat, maar ik vind die kleding nu echt afschuwelijk 'onthullend'.

Who would you like to see in concert?
KATY PERRY!!! Maar ik mag niet naar concerten tot ik een stuk ouder ben :(

Favorite tea blend?
Rooibos of Rooibos Aardbei Slagroom. Ja, die smaak bestaat echt ;)

Do you collect anything?
Nope

I can’t sleep without?
Ik ben wat dat betreft best makkelijk. Ik kan eigenlijk bijna overal wel slapen. Ik vind het alleen fijn als er een beetje licht is. Nu ik zoveel kijk dat me bang maakt durf ik niet eens meer in het donker te slapen. Maar ja, het is het ZO waard!

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?
Opsparen voor later, zodat ik een supertof huis kan kopen. Paard en motor included :P

Favorite make-up brand?
Ik koop niet veel make-up, maar als ik make-up koop is het van Essence.

Favorite treat to eat?
Chocolate <3

What is your favorite season?
Summer. Lekker warm, mijn verjaardag, vakantie. Gewoon perfect!

Do you sleep with your doors open or closed?
Kastdeuren en slaapkamerdeur dicht. En dus dat kleine beetje licht aan.

Why did you start blogging?
Omdat ik van schrijven houd.

Do you have any magazine subscriptions?
Ik heb een CosmoGirl abonnement.

What were you doing at 12AM last night?
Slapen natuurlijk, ik had de volgende dag gewoon school.

Favorite parfume
De enige parfum die ik heb is Red Sin van Christina Aguilera. Best raar eigenlijk :P



Little Reasons to Smile
Voor deze tag moet ik foto's van Tumblr halen met kleine dingen die me blij maken.


Boeken maken me altijd weer blij. Beide overkomen me ze erg vaak en ik vind het geweldig leuk als het weer gebeurt.


Als je kijkt naar al die mooie maar simpele dingen die gebeuren, die je toch weer zo blij maken. Je moet je niet alleen op de grote lijnen in je leven, want het zijn de kleine en simpele dingetjes die het doen.


Goede herinneringen kunnen me altijd zo blij maken!


Ik vind het super jammer dat sneeuw nu eigenlijk maar één keer in een jaar daadwerkelijk blijft liggen, terwijl je er vroeger veel langer van kon genieten. Ik vind sneeuw heel leuk, maar ik houd ook veel van de zon.


Kerst is gewoon de beste feestdag. Gezellig bij familie zijn, ik vind het gewoon geweldig.


Leukste kledingstukken!


Liedjes herontdekken is zo leuk. Laatst Firework van Katy Perry herontdekt, ik vind het nog steeds een geweldig nummer!


Niks aan toe te voegen!


Ik zou niet zonder haar kunnen overleven!


Those days are just perfect!


Wat vonden jullie van de drie tags die ik heb ingevuld? Al had de derde dan niet echt vragen, maar dat maakt niet uit. Die Tumblr tag was heel leuk, die wil ik graag vaker doen.

1 opmerking: