14 jan. 2015

Diary #3 - Last Minute

Hey,
Ik heb best lang niet meer gepost, omdat ik nogal druk ben met de voorbereidingen op de proefwerkweek, en nu zit ik in de proefwerkweek. Whatever, ik heb het nogal druk dus.

Ik heb vandaag ook niet echt veel tijd gehad voor een post, dus ik doe dit vrij last minute zeg maar.

Ik wil jullie ten eerste iets meedelen over het nieuwe hoofdstuk van @howlingpuppy op Wattpad. Klik hier om chapter 10 The proposal te lezen.

Ik houd het vegetariƫr zijn aardig goed vol, en ik ben blij met de keuze die ik gemaakt heb. Vandaag hebben we vegetarische spaghetti gegeten, het was delicious!

Ik ben druk aan het schrijven, waardoor ik nog minder tijd over houd voor mijn blog. Ik vind het best jammer dat ik jullie niet zo veel kan schrijven. Maar ja, het is niet anders. Forgive me!

Geschiedenis en Nederlands gingen niet geweldig vandaag. Bij Nederlands hadden we een paragraaf die helemaal niet op Magister stond, en bij geschiedenis hadden we een lastige vraagstelling. Laat. Het. Voldoende. Zijn.

Ik ga nu stoppen, morgen weer proefwerken (wiskunde en engels). Wish me luck!

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen