22 dec. 2014

Diary #1: First post on this blog :)

Hoi lieve mensen. Ik ga weer eens een diary voor jullie schrijven. Veel plezier ;)



  1. Ik ga vandaag dus eindelijk het Storytime stukje online zetten. Ik heb het te lang uitgesteld. Mijn planning liet het gewoon niet echt toe afgelopen week. Het was zeg maar nogal een chaos. Vooral door kerstbrunch, op donderdag voor elk vak huiswerk en de zin in de vakantie. Ik had echt vakantie nodig! Hoe dan ook, klik hier voor het nieuwe stukje :) 
  2. Ik heb weer heerlijk paardgereden zaterdag. Het was nog nooit zo fijn geweest. We hadden een buitenrit. Het was zo fijn om in de ochtend lekker op het paard te zitten :). Toen ik op het paard tegen de richting van de snelweg in reed, voelde ik me zo gelukkig. 
  3. Morgen heb ik de snertrit bij paardrijden. Dat is ongeveer drie uur rijden, en tussendoor nog wat snert eten. GEZELLIG :) 
  4. Ik vind het zo fijn om weer te bloggen. Om weer lekker tegen jullie aan te kunnen praten. Om te reviewen. Ik hoop dat ik ooit de eer krijg om allerlei crèmepjes op mijn huid te mogen smeren en ze een cijfer mag geven ;) Voor nu is mijn grote blogdroom dat Teske me in haar Monthly Blogpost tips zet. Dat zou ik voor nu al een hele eer vinden! 
  5. De bibliotheek heeft een comeback gemaakt voor mij. Ik leen er weer volop verhalen. Ik vind lezen erg leuk. Ik lees momenteel vooral The Vampire Diaries :) 
  6. Ik kijk nu ook The Vampire Diaries. O, en van Pretty Little Liars ben ik ook weer helemaal fan. Had ik nu maar wat meer tijd. Dat zou alles aan de ene kant makkelijker maken, maar als ik van het gymnasium af zou stappen zou mij dat het gevoel van opgeven geven. En ik wil NIET opgeven. Wish me luck ;) 
  7. Ik ben laatst naar Mockingjay geweest. Best een leuke film was het! Zal ik een review maken? Ik denk er nog over na. 
  8. Het is alweer bijna kerst en nieuwjaar. Vandaag heb ik mijn outfit geshopt voor kerst :) Ik houd van kerst, het is een van de gezelligste feestdagen van het jaar. 
  9. Mijn beste vriendin ligt in het ziekenhuis. Lieve meid, als je dit leest: Ik wens je veel succes toe met je revalidatie. Hopelijk ben je weer snel ter been. LYVVM!! 
  10. Nog ideeën voor een nieuwe post? Laat ze achter. Ow ja, en spread the message, Isa is weer begonnen. 


Mijn vaste updatedagen worden op woensdag en op zondag. Soms zal ik ook iets extra's plaatsen, of course! En hopelijk hoef ik iets minder te sorry'en op deze blog.


Ik ga de blog morgen ook aan Social Media aansluiten, dus make sure dat je me volgt :) De links komen in een gadget aan de zijkant van de site.

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen