1 jan. 2015

Diary #2: Happy New Year

Ik dacht: misschien kan ik een diary over de jaarswisseling schrijven. Foto's Included. Dus hier een diary. Hope you like it!


17:40
Mijn ouders staan te koken in de keuken. We eten Mexicaans. Dit is dan ook de laatste keer dat ik taco's met echt vlees eet, want ik heb me voorgenomen een vegetariër te worden vanaf 2015. Biologisch vlees had ik denk ik ook wel goed gevonden, maar ik wil mijn ouders niet met extra kosten opzadelen omdat ik het zielig vind dat al die kippen in kleine hokjes worden gestopt en zo. Ik ben al blij dat ze vegetarisch voor me willen koken. Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden. Man, het ruikt lekker. Taco's en worstenbroodjes ga ik wel het meest missen.
De jaarswisseling vieren we elk jaar met de schuintegenoverburen (Retta, Frank, Hannah, Ruben en David) voor zo lang ik me kan herinneren. Het is elk jaar ook wel gezellig. Vroeger deden we vaak een spel op de wii met een drumstel, gitaar en karaoke. Dan zongen en speelden we ook vaak 'Bohemian Rhapsody' (als dat de titel is) van Queen. Ik heb goede herinneringen aan die tijden.
Ik ben al 14 minuten aan het typen haha.
Ik kan echt niet wachten tot het eten, de appelbeignets en oliebollen, en het vuurwerk natuurlijk!

18:14
Pff, ik begin nu wel echt honger te krijgen. Mijn zusje en Hannah zitten nu Monopoly te spelen en ik heb net een foto op Insta geplaatst: People who made my year good. Ik had getagd: Nori, Mandy, Hannah, Esmee & Luna, Sara, Mirka, Hatice, Kyra, Mireyla, Chavanya, Michelle, Lieve, Fleur, Mechelle, Erica, Maud, Manon, en tot slot Annemijn. Er zijn natuurlijk veel meer mensen die ik had willen taggen zoals de instaloze vriendinnen en familie. Jullie hebben mijn jaar ook awesome gemaakt hoor ;).

18:36
Waar blijft dat eten nou? Ik word er depri van. Ik ga dus maar mijn goede voornemens voor 2015 opschrijven

Vegetariër worden
Jup, deze had ik al verteld. Ik ga dus proberen een vegetariër te worden. Ik hoop zo dat het gaat lukken, ik weet echt niet hoe lang ik het vol ga houden!

Goed blijven bloggen
Vorig jaar lukte me dat niet zo goed. Maar dit jaar gaat het me lukken. Ik zweer het je!

Beter plannen
Mijn planning is nooit zo geweldig. Ik heb niet zo veel vrije tijd door mijn slechte planningen. Ik wil echt wat vrije tijd, dus die planningen moeten echt beter.

Minder haten
Ik moet minder haten. Haten heeft geen zin! Ik kan het weten. Iedereen die het idee heeft dat ik zij/haar haat of niet mag, ik mag je wel vanaf 2015. Nieuw jaar, nieuwe kansen. Dit is mijn kans om nieuwe vriendschappen te ontwikkelen :)

Af en toe koken
Gewoon, voor later is het handig als ik weet hoe ik moet koken. Dus als ik wat vaker mee kook, kan ik het later makkelijker zelf.

Dat waren mijn goede voornemens. HOE LANG DUURT DAT VERDOMDE ETEN NOU NOG (Ik heb niet zo veel geluncht en ontbeten dus)

Ow, yes, ze kan mijn gedachten lezen. Na ja, smakelijk!


21:21
Ik doe nu mee met Monopoly en het is verrot saai!

Ik kan niet wachten op the fireworks. Jazzy is schattig en zielig! Al dat rotvuurwerk (dat vindt zij dan, ik vind het top)

23:11
We doen 'Ik houd van Holland'. Ik ben echt slecht in dit spel.

 Ik ben nu vooral aan het bedenken hoe ik dit op tijd op mijn blog krijg. Komt goed. Er wordt al super veel vuurwerk afgestoken, en je hoort ook veel knallen die niet legaal zijn!

23:50
Nog tien minuten. Ik wil jullie allemaal alvast een heel gelukkig nieuw jaar wensen, met prachtig vuurwerk, heerlijke oliebollen, geweldige nieuwe kansen, veel lekker eten, veel happy moments en natuurlijk veel nieuwe blogposts ;) Ik ga dit plaatsen om 23:59. Hope y'all like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen